Lördag!

Idag vaknade man halv 8 och då ville min lilla prins gå upp :) Trött som ett svin var man men han piggnar alltid upp mig med sitt bus o leende..
Sitter hemma hos min kära mor eftersom gubben är på väg till Klippan för att lämna grejor hos min bror. Meningen var att jag skulle bara komma och hälsa på men fick veta att mamma min kunde passa Max ikväll så man kan gå på fest ikväll :)
Nu kommer den stora frågan?? Vad fan ska jag ha på mig!! Alla mina kläder är för små, inga jeans passar fast jag har gummiband i knapphålet :/ Det är det ända trista med att vara på smällen, det är att inte ha några passande kläder.. Aja får väl se vad man hittar i sina sopsäckar :P
En gammal bild från förra året, 1 månad efter att jag hade fått Max =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0