Måndag!

Fy farao vad seg jag är idag.. Märks att graviditeten börjar närma sitt slut, har bara 13 veckor kvar på onsdag :)
Vaknade vid 8 och då ville Max upp, så det var att sätta igång barnprogram till han o ge en flaska välling.
Han börjar bli dålig i magen igen, har bytat 4 bajsblöjor på 1 timme :/ Men hoppas det är framtanden som jävlas..


Igårkväll så hade jag o min älskling en liten myskväll med popcorn & chilinötter^^ Kollade på två filmer, den första var "Grown ups" med Adam Sandler, Chris Rock, Rob Sneider m.fl Riktigt rolig och värd att se fler gånger. Den andra filmen vi såg var "Paranormal Activity 2" och jag säger bara FYFAN! Har kollat på skräckfilm ända sen jag var 7-8 år gammal och denna fick jag både rysningar och gåshud över hela kroppen. Fick en massa nojjer pga att det handlade om en liten grabb i samma ålder som Max kanske lite äldre. Så man fick bara en massa dåliga tankar.. Men jag vet att det aldrig kommer hända här :)
Men iaf den var extremt bra, mycket bättre än 1an.. Så nu är det tredje filmen man ska komma på svenska biosalongerna^^


Idag är det Alla Hjärtans Dag och jag vet inte vad jag ska göra för min man som är romantiskt :(
Har inga ideér alls och Max lyssnar inte på mig idag.. Allt känns skit idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0